....frivolitková krajka mě okouzlila....

pátek 1. ledna 2016

...po roce.... ;-)



Ačkoliv jsem minulý rok žádný příspěvek nedala, dařilo se mi občas umotat nějakou tu frivolitku.

Poslední kousky jsem použila na přízdobu dárečků pro kamarádky.




jeden z několika andílků



souprava na přání


Také jsem dostala dárečky od  Ninett ..... děkuji moc Ninett velice mě potěšily!


......alespoň jeden z nich.....





pohodový,plodný a přátelský rok 2016 přeje Frivolenka





6 komentářů:

  1. Wonderful tatted decorations, and beautiful angel!!! :)
    Lovely jewelry set!!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Beautiful angel and lovely tatting gifts,
    Happy new year I hope it will prove another great crafting year
    Margaret

    OdpovědětVymazat
  3. I always love your tatting and Ninetto's too! My favorite is the angel, where can I find that pattern? or did you make it? Hope you are having a wonderful new year! from CArollyn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you, Angel is a combination of inspiration from the internet and my imagination

      Vymazat
  4. All very beautiful. I especially love the angel.

    OdpovědětVymazat

Christmas Snowflake